Min dag

Idag har jag kämpat mig iväg till skolan och varit på ett möte om min skolgång.
Eftersom min sjukdom bär med sig koncentrationssvårigheter och liknande har jag anpassad studiegång.
Vi kom fram till att jag ska praktisera en dag i veckan vilket känns bra.
Ska praktisera på ett ställe jag varit på innan.
Sen var jag ner på darkwell och köpte en ny kula till min ring i septum..
Det blev en silvrig kula med rosa sten i.
Riktigt snyggt faktiskt.
Nu sitter jag och försöker lyssna på musik, men det är svårt när alla röster pratar samtidigt.
Håll käften för i helvete.
Mr. Ångest har även börjar krypa sig på mig så jag har tagit fram min sköld stesolid och hoppas på att det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0